Požymių perdavimas. G. Mendelio eksperimentai

  • 1.
    Įvadas
    0:01:29
  • 2.
    Paveldimumas ir jo reikšmė perduodant požymius
    0:02:49
  • 3.
    Pirma užduotis
    0:00:11
  • 4.
    Atsakymas
    0:00:17
  • 5.
    G. Mendelio eksperimentai
    0:02:55
  • 6.
    Antra užduotis
    0:00:13
  • 7.
    Atsakymas
    0:00:10
  • 8.
    Alelinių genų pora lemia genotipų įvairovę
    0:02:20
  • 9.
    Trečia užduotis
    0:00:17
  • 10.
    Atsakymas
    0:00:28
  • 11.
    Apibendrinimas
    0:00:32
  • 12.
    Įtvirtinimo užduotis
    0:00:27
  • 13.
    Atsakymas
    0:00:40

Priskirti

Klasė: 10

Uždaviniai:

  1. skirti homozigotinius ir heterozigotinius genotipus ir paaiškinti, kaip genotipas lemia fenotipą;
  2. paaiškinti, kaip organizmams dauginantis tėvų požymiai perduodami palikuonims;
  3. padaryti išvadą apie G.Mendelio nustatytus žirnių kryžminimo rezultatus.

Klasės darbas:

pamokoje mokiniai išsiaiškins, kaip tėvų požymiai perduodami palikuonims. Išsiaiškins, kaip požymį lemia skirtingos genų formos – aleliai. Nusakys, ką vadiname homozigotiniais ir heterozigotiniais organizmais. Paaiškins G.Mendelio atliktų kryžminimų rezultatus.

12 min.
+ Klausimai lektoriui

Ramunė Kijauskienė

ramune kijauskiene

Lektorė

- Biologijos mokytoja metodininkė, turinti 27 metus darbo patirties.
- El. vadovėlio „Integruotas gamtos mokslų mokymas. 5 klasė“ autorė.

Mokymai
48

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.