Raidinis reiškinys

  • 1.
    Įvadas
    0:00:41
  • 2.
    Raidinis reiškinys
    0:02:28
  • 3.
    Pirma užduotis
    0:00:21
  • 4.
    Atsakymas
    0:00:39
  • 5.
    Tekstinių uždavinių sprendimas sudarant raidinius reiškinius
    0:01:55
  • 6.
    Antra užduotis
    0:00:35
  • 7.
    Atsakymas
    0:00:34
  • 8.
    Apibendrinimas
    0:00:26

Priskirti

Klasė: 6

Uždaviniai:

  1. mokėti sudaryti raidinius reiškinius pagal uždavinio sąlygą;
  2. mokėti skaičiuoti raidinių reiškinių reikšmes, kai žinomos reiškinio raidžių reikšmės.

Klasės darbas:

pamokoje mokiniai išmoks sudaryti raidinius reiškinius pagal tekstinio uždavinio sąlygas, o taip pat prisimins veiksmų savybes bei jų tvarką reiškinyje – sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba ir skliausteliai. Mokiniai išmoks spręsti raidinius reiškinius, naudodamiesi veiksmų savybėmis ir reiškinių sprendimo tvarka, kai žinomos reiškinio raidžių reikšmės.

Vertinimų komentarai

Asta

7 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui

Vilma Urbonaitė

vilma urbonaite

Lektorė

◎ Ugnės Karvelis gimnazijos ir Kauno Petrašiūnų progimnazijos matematikos mokytoja.
◎ Tarptautinio projekto „Education goes green“ dalyvė/organizatorė.

Mokymai
30

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.